פרופ' טלי איינהורן: "המשפט האזרחי נשרך מאחור"

אסתי פלד No Comments on פרופ' טלי איינהורן: "המשפט האזרחי נשרך מאחור"

אשת המו"מ בבית הנשיא, פרופ' טלי איינהורן ב'מהדורה המרכזית' מהפגנת הימין בתל אביב: "השעה מוקדמת, יש עוד אוטובוסים בדרך. אינני מדברת על המשא ומתן. כן אומר, לנוכח התבהלה, ראש הממשלה נתן זמן עד יום העצמאות כדי שהציבור יוכל להרגיע. הרפורמה טובה ונחוצה לכל עם ישראל. המשפט הפלילי והאזרחי נשרכים מאחור, גם לא יתכן שיש בית משפט עליון שאין מעליו שום איזונים ובלמים, אין דבר כזה בכל העולם"

צילום: Erik Marmor/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרופ' טלי איינהורן, אשת המו"מ מטעם הממשלה לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "אני כעת בהפגנת הימין בתל אביב, השעה מוקדמת ויש עוד אוטובוסים בדרך. בכל הראיונות אינני מדברת על המשא ומתן. כן אומר, לנוכח התבהלה, ראש הממשלה נתן זמן עד יום העצמאות כדי שהציבור יוכל להרגיע. הרפורמה טובה ונחוצה לכל עם ישראל".

"המשפט הפלילי והאזרחי נשרכים מאחור, סחבת גדולה. גם לא יתכן שיש בית משפט עליון שאין מעליו שום איזונים ובלמים, אין דבר כזה בכל העולם. אין דבר כזה שיועץ משפטי הוא כזה לעומתי, גם ביידן שמוכיח את נתניהו לא היה סובל דבר כזה"

"ההסתדרות עשתה מעשה אסור בכל מדינה דמוקרטית. הם אמורים לדאוג לעובדים, לא פוליטיקה. כפי שאנחנו תופסים את הדברים רשויות האכיפה לא מטפלות בדברים כראוי. אם זה לא יעבור, בהחלט הגיעה השעה להעביר את הרפורמה במערכת המשפט. לכן אני באמת אופטימית, משום שאנחנו חייבים את הדברים האלו, החלטות כמו הגיוס והסכם הגז לא צריכים להיות בידי בית המשפט"

פרופ' איינהורן סיכמה: "עילת הסבירות זה דבר שאינו סביר בעיני כל אדם, כמו לצבוע את כל מדרכות העיר באדום לבן. לא דברים שאינם סבירים בעיני השופט".

האזינו:



0 תגובות